autosell

auto motor & sport + FACIT.com = SANT

FACIT.com har ett nytt spännande samarbete med auto motor & sport, som är ett av världens största globala bilmagasin.  Våra förhoppningar på FACIT.com är att kunna hjälpa auto motor & sports besökare som letar efter sin nybil.

Redan idag hittar du FACIT:s unika guide på auto motor & sports hemsida. Vi har valt att placera den unika bilmärkes guiden på de olika bilarnas modellsidor på auto motor & sports hemsida. Denna guide ger läsarna möjlighet att hitta den perfekta bilen som passar just deras specifika och individuella behov. auto motor & sport levererar nyheter som rör allt inom bilvärlden, motorsport, utför tester och provkörningar. Redaktionen testar fler än 300 nya bilar per år och ambitionen är att göra en svensk biltidning med internationell touch. Detta är bara starten på ett spännande samarbete.

Klicka här för att se ett exempel på hur Volvos guide ser ut http://www.automotorsport.se/bilar/volvo

Michael Åhman (auto motor & sport), Victor Dahlborg (Facit), Erik Söderholm (auto motor & sport).  Foto: Georg Ryttman

Michael Åhman (auto motor & sport), Victor Dahlborg (Facit), Erik Söderholm (auto motor & sport). Foto: Georg Ryttman

Fakta auto motor & sport